-hata rubriker-

Men aja spela roll, idag tog lillmatte fram kameran och fotade mig och Skrållan (Alliz var iväg med matte) men nu börjar jag tro att Skråll inte gillar mig (har lust att sätta en smiley här, men det gör jag inte i blogginlägg) vad tror ni? här kommer bilderna från idag!


Suck! nu börjar du irritera mig Spike, låt mig vara ifred

vad sa jag nyss? ditt lilla monster jag ska..

ehm.. hej Johanna, vad jag tycker om spike? jag älskar honom..



PS: kan ni inte kommentera mer? och låtsas inte som om ni inte läser bloggen, för det vet jag att ni gör mohahaha...

Kommentarer
Postat av: Anita N

och idag ska jag få gulla med Spike hela dagen, hurra!

2011-02-28 @ 06:59:33
URL: http://www.norrblom.se
Postat av: Tant Elin

Hahha jaa du jag håller helt med skrållan xd

2011-02-28 @ 13:11:25
Postat av: Skrållan

Jippie, Spike är på dagis hela dagen!

2011-02-28 @ 16:02:24
Postat av: Erik

så roliga bilder och kommentarer!

2011-03-08 @ 20:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0