Sorry..

.. För att jag inte har bloggat på ett tag, men lillmatte har inte låtit mig använda hennes dator. Hmpf! Elak va? alltså har jag sagt hur mycket jag älskar att ni alltid håller med mig? jaha men då säger jag väl det då, jag älskar att ni håller med mig! Det går bra här hemma i Unsta, Skrållan är snäll mot mig men hon kan såklart bli lite sur på mig ibland.. Undrar varför? höhö.. Alliz leker mer med mig nu och vi har dragkamp ganska ofta och förresten nu släpper hon inte direkt längre utan håller imot..

Här kommer lite bilder som fotades idag, igår och för några dagar sen



har dragkamp med Lillmattes kompis Elin (jag vann)



Ehm.. ja.. det var deras ide








Ps: vad tycker ni om den nya headern lillmatte gjorde åt mig?

Kommentarer
Postat av: ElinoKanelino<3

jättefiin :D<3

2011-02-21 @ 20:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0