Från Söndags

Jag, Katarina, Johanna och Alliz var ute på en promenad i söndags, vi var ute i över en och en halv timme. Medans Johanna och Katarina fikade (med Alliz som bedjande såg på dom) så hade jag lite roligt, lekte lite med vassen (vi var ute på isen) sprang runt, ja levde livet. Efter ett tag så tröttnade jag på att inte ha någon att leka med så sprang fram till Alliz och började bita i hennes öron så efter en liten stund jagade vi varandra.
Alliz vände väldigt tvärt vid ett tillfälle så jag fick springa en omväg och sedan i full fart mot henne, insåg sedan att jag inte skulle hinna stanna så fick hoppa över henne.

Johanna fick kasta lite dummisar och kaninbollar åt mig och Alliz senare, Johanna säger även att hon ska börja filma mer när jag och Alliz tränar eftersom att hon inte kan förklara riktigt vad vi gör, vad säger ni om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0